kendimle paylaşamıyorum.ondandır belki bu trafik?

kreativ mim ödüllü birincilik şeysi.
ne kadar "kreativ" olduğumu bizzat yaşadığı içindir ki gia bana layık görmüş bu ödülü. bir de feti tarafından dolaylı olarak ödüllendirildim.

kreativ ispat = öldüm. ödüllen dirildim.

evet bu çok gülücüklü teşekkür faslına başlamadan, çok değil beş dakika öncesinde yaşanan şu diyalogdan ötürü kendimi sorumlu hissettim biraz.
meln:
-ya ceren ben senin mimini yapmasam olur mu
ceren:
-yapma melike. tamam yapma.
-yapmıyosun zaten hiç
meln.:
-bak ya
ceren:
-elin adamı yapıyo sen yapmıyosun.


elin adamı olmadığımı üstelik kreativ olduğumu kanıtlamak istedim. elin adamı demişken, gianın mimlerini yapan elin adamlarına selam yolluyorum. ahahahahah.

sonra gia nın adresi yuruyenmerdiven.blogspot.com, fetininki ise fetierenolmedi.blogspot.com. girin bakın.

ödülün logosu çokafedersiniz bokum gibi olduğu için yayınlamıyorum. hiç kreativ de deyil ayrıca.

yaratıcı olduklarını bildiğim ya da olduklarına inandığım insanlarsa:

- feelthenothing.
- buraya ciddi bi isim bulmak lazım gelir.
- sami hazinses.
- blues for allah.
- the leper messiah.
- caplin.
- conrad. 'dır.

tek tek haber etmesem de olur bence. hepsine burdan kuş uçurdum ki ben. kanadında boncuk.

hakkımda yedi ilginç şey, ilginç deyil de yedi şey:

- feti gibi ben de sekmeli explorer kullanıyorum ve mutlaka ilk sekmem boş gogılaramamotoru oluyor.ne tesadüf.
- saçlarımı hiç taramıyorum.
- gia'dan beş şey geliyor:
*uyuz
*sevimli
*keş
*garip
*kendihalinde

-kimisine katılıyorum, kimisine katılmıyorum.
-bazen çok güzel espriler yapıyorum.
-bazen sadece kendim gülüyorum.
-bazen pazen diyince aklıma gia geliyo.

ruhuna sağlık ruhsarcığım.


3 gamsız roses.:

gia dedi ki...

ihi. konuşmamızı da deşifre etmeceler falan. çok utandım yea. onun dışında mimlediğim insanlar elin adamı değildir. sinirden dedim öyle. beyle. ÇOK TEŞEKKÜRLER UÇAN HOLLANDALI.:) ahahahah. çok kreativsiniz. ispatınız ise ölüm sebebim olabilirdi. iyiki en yakın arkadaşın benim!!!! "abah abah"

uçan hollandalı. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
uçan hollandalı. dedi ki...

sıs len. eş eş. herkes biliyo senin ne mal olduğunu artık. elin adamısınız oğlum.abah abah.

en yakın arkadaşın da ne lan mesafeli. sıçtığım bok seni.