at martini bre hasan.

şu dünyada olduk olmadık bi çok şeye şaşırıyorum. ama en garibime giden şey kirpik.
gözün hemen yanında, yanında da değil çizgisinde mi desem bilemedim, minik minik kıllar var. ve aslında çok da kullanışlılar. kimininki çokgüzel mesela. kimi boya sürer bu kıllara. çok ilginç ama göz yani bu ve kıllı.
bugün sıramı beklerken bütün insanların gözüne baktım. hiç biri o kılları umursamadan nası da hayatlarına devam ediyolar. buna da şaşırdım. sanki gözünün kenarında kıl yokmuşçasına hararetli hararetli konuşuyolar.
ne kadar ciddi olabilirsin ki.
gözünde kıl var.

18 gamsız roses.:

collons_de_deu dedi ki...

hahaha, çok iyi, gözünde kıl var....

Ne kadar ciddi olabilirim ki..

uçan hollandalı. dedi ki...

di mi ama.

Sirius dedi ki...

insanlar diğerlerini de kirpik kadar normal görseydi ağda derdimiz olmayacaktı!

uçan hollandalı. dedi ki...

ben normal görüyorum. dert değil.
çok dert edip de kirpiğine de ağda yabanlar da vardır belki.

Sirius dedi ki...

kaşını ağdayla alan duymuştum ama bir daha çıkmamış eheh.

uçan hollandalı. dedi ki...

bi tek kaşta işe yarıyo o halde bi daha çıkmamak.

niyu dedi ki...

aha hiç bu açıdan bakmamıştım,benim kıllar zaten var olmakla olmamak arasında, yok desekte yeri var kirpiklerimin:) eskiden kaş alınırmış güzel olanlar alırmış diye asuruktan teyyare laf var ortalıkta ama alınıyo onu biliyorum:)

uçan hollandalı. dedi ki...

kaş alınıyo ki zaten? kirpik demek istemiş olabileceğini düşünerek derim ki ilginç bi fantezidir heralde. bi de göz kapağı yırtılır ki yani cımbızla alınsa.

niyu dedi ki...

Benim demek istedigim kaşın komple alınmasıydı ama konu kirpik şimdi çarpıtmayayım:)

uçan hollandalı. dedi ki...

çok yanlış anlamalar yaptım ben.:D komple kaş alınırsa öcü gibi olursun o da fena yani sırf alın ve göz hoş değil.

niyu dedi ki...

bencede ama öle bir rivayet var ya mona lisada güzel diye kıçım yanında daha güzel o ayrıda:P onun da dikkat ettiysen kaşı yok:)tamamen sallıyoda olabilirim bilmiyorum neyse:)

uçan hollandalı. dedi ki...

kaşsızlık kötü de ev ilanına ne diyosun?

niyu dedi ki...

canım istanbulumda oturuyosun fakat ben ankarada okuyorum,isterdim ev işini ama malesef:( odtüyüde terketmeye şimdilik niyetim yok:)yardımcı olmak isterdim sana :S

uçan hollandalı. dedi ki...

tüh olsun. kısmet artık.

niyu dedi ki...

her şey kader:P aklımda bulunsun ama istanbuldaki arkadaslarıma sorarım,bi haber cıkarsa sölerim sana..

uçan hollandalı. dedi ki...

eyvallah çok saolasın:D

uçan hollandalı. dedi ki...

eyvallah çok saolasın:D

niyu dedi ki...

ne demek efenim ne demek:)