gülegüle falco, gülegüle rock me amadeus.

hüzünlü biraz çünkü ilk açtığımda ilkin heyecanını çok yaşadım. rock me amadeusla birlikte bi sürü blog keşfettim. bi sürü şeyler öğrendim çeşit çeşit güzel insandan, çoğunu hala bayılarak okuyorum. hepsine teşekkürü bir borç bilirim.
kıyamıyorum vurmaya, kapatamıyorum. evlat gibi seviyorum seni canım blog. o yüzden internet alemi son buluncaya kadar huzur içinde yaşayacaksın.

bu bloga son kaydım bu yazı. ilk göz ağrısı ve hatırası olduğu için kapatmıyorum. belki günün birinde birine hediye ederim. kim bilir.

yuri gagarinle devam ediyoruz zaman zaman.
bağmak isteyen için yuri nedir ne değildir.

elmacıkla kalın.

5 gamsız roses.:

niyu dedi ki...

neden neden neden böle yapıyorsun? baska bloga mı transfer oldun yoksa blog alemnden mi soyutalnıyorsun? sevmiştim seni.

uçan hollandalı. dedi ki...

blog aleminden soyutlanmayı hatta internet aleminden soyutlanmayı düşündüm. ama olmadı tabi.

yurigagarinde zaten yazıyodum hep. armuttu adı önceden. sadece bu blogu bırakıyorum. yuriden izleyemeye devam edebilirsin. hatta bi tane de ortak blogum var.

utandım şuan ve ben de seni sevdim:)

niyu dedi ki...

tamam ordayım muah:)

Amélie Poulain dedi ki...

pek yorum yapmasam da çok beğenerek okuyordum yazılarını, üzüldüm. :/

uçan hollandalı. dedi ki...

yuri gagarinden devam edebilirsin okumaya öyleyse:)