tristan tzara.o benim yandan yemişim.


fotografta sağa dönük olan tek bendim.bu da demek ki sağ yönden gelmemi istiyorlar.punç kasesinin kuzeydogu köşesinde.noel ışıkları,biraz gümüş boya,parlak ışıklar,komik sesler.sıkıcı bi arazide ne arasınlardı ki.gene de kabul etmeliyim ki oyunculuğu çok iyi çıktı.doğal davranın cumartesi saat altı,alarmların çaldığı saatse cuma saat onbeş.büyük yarışma finali ne zamandı.aynı anda hem maçta hem uzaylıların geldiği tarlada nasıl olabilirim.önemli deyil.en sevdikleri pizzadır.gideli üç saniye oldu daha.dünya saatiyle üç saniye.bunu benim için yaptılar.biliyosun.o sırada bize numara yaptığını sanıyorduk.ama şimdi söylemeliyim.pırasa gibi saklayıp sahte uzaylı kostümü yaptığı besbelli.bana sorarsan bu son darbeyi vurmak için en iyi zaman.alimünyum folyo da bunun içindi.harika çoraplarım ve ev ödevlerimin olduğunu söyliycem.bütün bunlar şakaydı.bütün o işaretleri ben yaptım.gerçekten geldiklerini sanmıştım.beni görmek için....

şimdi gidip biraz fosilleşmiş kaka bulmalıyım.

0 gamsız roses.: