meneviş’ten glorya’ya sokakta bir votka, kadıköy evinde jacques brel çalmakta.


sevelim.sevilelim.sevdirelim.

7 gamsız roses.:

jolene dedi ki...

mesela ben çok seviyorum.
şimdi gideyim de biraz da başkalarına sevdireyim.

zaten işimiz bu.
biz seviyoruz sonra biri daha seviyor gösterişli gibi.kim olduğunu hepimiz bililyoruz şurda.
öyle deyil mi melikşah bana bunu de.

:D
bu gülen surat da ibis gibi ibiş değil dikkat et.

uçan hollandalı. dedi ki...

di jöleneyt.di.

ay lav ibis hotel.

Abdullah TARIK ÇAKIR (thelepermessiah) dedi ki...

..brel çalmakta, temmuz oldu yaz geldi hoca kalk haydi! tayfa markiz yolunda. özledik ulus baker ağabeyi.

Conrad Bundy dedi ki...

bandista'yı sevelim sevdirelim elbettel. ayrıca ibis hotel ne komik bişey 10 dakka mesafemdeymiş daha dün gördüm.

Conrad Bundy dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Conrad Bundy dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
uçan hollandalı. dedi ki...

gördüğüne inaNma. gördüğüne inanma.

gamlı diye bir yer buldum. göstertcem hepinize.