there's the world's most fearsome fighting team.

bu sabah bir balığım ve bir tavşanım öldü.

iki tane balığım daha önceden ölmüştü. biri de bu sabah öldü. geriye kaldı iki. ölü balığım "balık" hala fanusta duruyo. diğer iki balığım balık ve balık da onu canlandırmaya çalışıyo sanırsam. ama öldü-ler-.çok yemekten hep. doymuyosunuz sanıyodum lan valla. yüreğim dayanmıyodu itler.

dün geceyse tavşanla balkondaydık. bi huzursuzdu. ben, ben yattıktan sonra kesin yuvasından çıkıp camdan atlar diye düşünüp, gamsız gibi uyumaya gittim. sabah ölmüş. içtiği suyu dökmüş, ıpıslak olmuş. sabah ayazını da yediyse tutulup kalmıştır yavrum. ama dün de çok yorulmuştu, çok debelenmiştik bahçelerde. hali kalmamış, sessizce ölmüş. annem sabah yöneticiye vermiş; üşenmemiş, çarşıdan bi tane daha tavşan almış, üzülmeyeyim diye sırf. bu dördüncü tavşanım. önceki de balkonda boya kutusuna düşmüştü. ondan önceki de yine balkonda öldü. kıştı o zaman, kar yağmıştı üstüne. silivriydi her yer.
naletlik mi var balkonda anlamadım.
halbusi ne çok severim balkondur, terastır, verandadır, çardaktır.

çok üzüldüm bugün. nasıl üzülmeyeyim ki. dı vörldz mos fiyırsım faydin tiim olcaktık biz. ola-ma-dı-k.

yeni tavşan da uyuz gibi. çok şımarık. ama sevimli biraz. havuç yiyo şimdi. ismi yok. tavşan ismi.
şimdilerde iki tane kaplumbağa almayı planlıyorum. hiroz in e helfşel.tördılpavr.
biri hasan, diğeri fibeke.


bugün de böyle geçsin.
şubeşgün jet hızıyla geçsin istiyorum.noğolursunuz.

neyse. kendinize rybakın.
gideyim de yatayım.
tambirgamsızmışçasına.

1 gamsız roses.:

Demirbey dedi ki...

başın sağolsun.gelen gideni aratır ama belki tersi olur ha?umarım tersi olur