i hurt myself today.*

giderdi o.geleceğini söyleyip giderdi.ben,en sevdiğim hırkasını giyip,yarısı boş buzdolabımızın kapağıyla oynamaya koyulurdum,o ufuk çizgisinde kaybolunca.yarım kalan eti pufumu yerdim,vişne suyu içerdim biraz da.en sevdiğimizdi çünkü vişne suyu.ama onsuz gitmezdi.yarısı boş kalırdı bardağın hep.

boş şişeleri dolaba saklardım.plastik çiçekleri takıp boynuma,dark globe dinlerdim biraz,biraz da söylerdim.uykum gelmezdi hiç.bütün uykuları uyumuştuk çünkü.ama rüya görmeye devam ederdim,o gittiğinde bile.bütün şaraplarımı içerdi o.bense sarhoş olurdum.

yorgunluk ve mide bulantısı içinde dans ederdim.rüyam bitmeden daha,sızardım tek kişilik yatağımızda.ben uyurken gelirdi o.yine içerdi şaraplarımı.konuşmayı pek sevmezdi,beni uyandırmaya da kıyamazdı hem.eti puf yerdi o da,yarım bırakırdı hep.bardağın diğer yarısını da vişne suyuyla doldururdu,ama içmezdi.

kulağıma geleceğini söyleyip giderdi yine.bense üstüme örttüğü hırkasını giyip el sallardım arkasından,o ufuk çizgisinde kayboluncaya dek.
belki de
kaliforniya'ya giderdi.
ama
burda olmasa bile,
burdaydı işte.
*but i remember everything.

0 gamsız roses.: