long live mansur ark.


mansur'a;
seni de çok sevdim mansur.şarkılarında içip içip kendimden geçtim.kendimi geçtim,millete de sevdirdim.bence bana bi ödül mödül vermelisin,en hakiki en sağlam fan falan diye.çok ciddiyim anlamıyosun.kadere de inanmıyosun.acı veren kalpsizlerdensin zaten mansur.işte sana şiir de yazdım.okudukça beni hatırla.buyür:

Kapattım penceremi kapılarımı
Sürgülerini bir bir çektim
Sana olan aşkımı yenebilmek için
Binbir numaralar çektim
Ama olmadı kalbim durmadı
Düşmüş eline bir kez sevdanın
Kaçmaya bir yol olmalı
Kapandım evimin odamın içine
Güyya seni hiç düşünmeyecektim
Unutacak seninle olan tüm anıları
Olduğun yere gitmeyecektim
Olmadı kalbim durmadı
Düşmüş eline bir kez sevdanın kaçmaya bir yol olmalı
Onu sormalı kökünü bulmalı
Acımadan işin turşusunu kurmalı
İnadı bırak yanıma yanaşıver artık
Batacağımız kadar aşkın içine battık
Aşk denilen buymuş
Çok ciddi bir duyguymuş
Ona inanların hali malesef buymuş


neyse.mansur arktan bi sarkı da yüklüycektim ama arktan deyince aklıma arctan geldi.tirigonömetridir,türevdir canımı sıktı şimdi.morelim bozuk.mansur da kaynadı arada.

1 gamsız roses.:

gia dedi ki...

seviyorum ucanhollandalı, canımı bazen yaksan da, seni, senin mansuru sevdiğinden çok daha fazla seviyorum bebeğim. beni bırakma...