walkman düştü kafama benim.


evet bugün tatile giriyorum.tatil(!).biz burda yokken evimize misafirler gelecekmiş çok uzaklardan.o yüzden bütün eşyalarımızı saklamalıymışız.yoksa çalınan eşya olursa müessese sorumlu deyilmiş.sonra vay efendim benim şöyle bi hırkam vardı kayıp olmuş,bağcıklı aykabım nerde gibi şikayetler kabul edilmeyecekmiş.o yüzden herşeyi dolaba tıkıştırdık.ne çok ıvır zıvırım varmış onu da böylece görmüş oldum.
neyse.
kitaplığımda konvers kutusu var bitane.içinde de yüzbin tane kaset var.onu da çalınmasın deyü dolaba kaldırdım.üst rafa koydum ama çok ağır olduğu için de zorlandım tabi.bi tane de volkmenim var.milattan önceki adamınmış,bana miras bırakmış.işte onu da konvers kutusunun yanına koydum ama sağlam durmuyor idi.sonra ben alt rafa kitaplarımı sığdırmaya çalışırken sanırım çok sarstım dolabı ve mistır volkmen şiddetle kafama düştü.nası sızladı canım kafam.yarıldı gibi oldu resmen.volkmen çalışıyo mudur bakmadım ama içindeki dı dors kasedi sağlam çok şükür.
bi yandan gülüp bi yandan bağırarak kafamı tutup gia'ya gösterttim.o da bavuluna gömüldü gülmekten.artık orda yaşıyo.neyse sonunda toparlandım ve gidiyorum.gitmeden de bi şarkı armağan ediyim kendime ve tüm metin orelet severlere..."kapım kapalı çalma zilimizi evde yokuz dedim duymuyo musun?"
*uzun bi süre burda olmıycakmışım gibi görünüyür.
**zaten aykabım da pazartesi olcakmış.sipariş vermiştim yapmamışlar halen.

1 gamsız roses.:

gia dedi ki...

yavrum kafan nasıl? bi de bizim yataklarımız ve odamız morga dönüşmüş. geliceklermiş kesinmiş. beyaz çarşaflar seriliydi. bi de ayakkabın için marlaylan diğer ayakkabının sahibesi konuşmaya gittiler bugün. ben umutla bekledim. marla ablası oldu diğer kızın. bağırmışlar çağırmışlar salı gelcekmiş.ama indirimi demeyi unutmuşlar.