ickis.the real monster.

evet.gerçek uçan hollandalı benim.finale on dokuz hafta kala başladık.tam finalde başlamasıydı planım.hayat.ne olacağı belli mi olur.ilk yazımız da böyle başlasın.


daha gelemeden mimlenmişim.(doğmamış bebeye don biçmek.)jöleneyt böheheyt mimiklemiş.son zamanlarda neleri keşfetmişim.neleri mi?bi düşünelim.

-keşif gibi değil de,ben hep bülent ile levent'in son dört harfini aynı sanırdım.hiç derin düşünmemiştim bu konuda daha önce.bi iki hafta önce oturdum ve bunu düşündüm.aynı değilmiş.çok kötü oldum.

-sonra.bi insan keşfettim.nasırlı bi insan.gözümün önündeymiş yıllardır da, yeni keşfetmişim.bırak allasen.neyse o işte.

-taksim'de bi ikinci elci keşfettim.çok güzel bi sandalet var orda yetmişlerden kalma.sahibinin barnak izisi var tabanında.benim olacak benim.

-noktadan sonra cümleye başlarken boşluk bırakılırmış.bu yazıyı yazarken keşfettirildim(by gia).bırakmıyom ben.

daha da gelemedi aklıma.halbusi hep keşfederim ben.kefşetmektir benim işim.şimdi mimik sırası bende.ben de colin firth'in yandan yemişi pek sevgili memik'i mimikliyip gidiyim.gideyim de kuruyimik yiyeyim.

2 gamsız roses.:

gia dedi ki...

ilk yorumun benden olsun. jolene'e de aynı şeyi yazdıydım, puhahahahah:D:D bülent ve leventte koptum, kuruyimik(!)'e geldiğimde sıçabilirdim:D

jolene dedi ki...

sen hep böylesin zaten.hepimizi kandırıyosun.bilemeyiz.giacan.nelerin peşindesin.
hollandalı kuzum endişelenme sen burayı münakaşa yerine çevirecek halim yok.
gia ilen birazdan görüşeciim.

ayriyeten unutmuşum hatırlayayım hayırlara vesile.ay sitil lav samanyolu tivi.